Доставка та повернення

Безкоштовна доставка доступна для всіх товарів окрім оптових замовлень (де товари придбані по оптовій ціні) а також тих товарів, об'ємна вага яких перевищує 30 кг ( категорія ``Шини для авто`` та певні товари з категорії ``Товари для дому`` ( а саме меблі та вантажі обємна вага яких більше 30 кг )

Огляд варіантів доставки

Оплата та доставка

pay Способи оплати

  • онлайн картами Visa і Mastercard через Приват24/LiqPay.
  • по реквізитах на карту Приват Банку. Після формування Вами замовлення менеджером складу для Вас резервується товар, який повинен бути оплачений Вами протягом 3-х днів. Неоплачені протягом 3-х днів замовлення після дати оформлення – анулюються. У разі більш пізньої оплати не гарантована актуальність ціни на товар.
  • оплата при отриманні (наложений платіж). Усі замовлення до 500 грн відвантажуються тільки після передоплати на доставку ( зазвичай це 80-100 грн) . При виборі способу оплати “при отриманні” одержувач сплачує послуги зворотної доставки грошових коштів:
    1. 20 грн  + 2% від вартості замовлення для Нової пошти;
    2.10 грн  + 1% від вартості замовлення для Укрпошти;

Способи доставки

Інтернет-магазин KOS здійснює доставку по усій території України (окрім тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей, а також Автономної Республіки Крим).

np

  • у відділення Нова Пошта. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 2000 грн. (в разі оплати при отриманні, комісію за зворотню доставку коштів сплачує одержувач).
  • кур’єр Нова Пошта. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 2000 грн. (в разі оплати при отриманні, комісію за зворотню доставку коштів сплачує одержувач).
  • у поштомат Нова Пошта. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 1000 грн. Поштомати – це термінали самообслуговування в яких можна отримати тільки заздалегідь сплачені малогабаритні посилки. Максимальна вага посилки – 20кг, кількість місць для відправлення – 1.

Відправлення замовлень Новою Поштою здійснюється по буднях до 15.00. Термін зберігання посилки у відділенні Нової Пошти – 7 днів. Після цього Ваше замовлення повертається до нас. Якщо Ви не встигаєте забрати посилку – попередьте, будь ласка, менеджера. Ми або відправимо замовлення пізніше, або зможемо оформити заявку на продовження терміну зберігання. Якщо посилка все-таки повернулася, то витрати на транспортування замовлення лягають на покупця.

ukp

  • у відділення Укрпошти. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 1000 грн.  (в разі оплати при отриманні, комісію за зворотню доставку коштів сплачує одержувач).

 

Опрацювання і відправлення замовлень виконується протягом 1 робочого дня.

ЗАМОВЛЕННЯ ОФОРМЛЕНІ У ВИХІДНІ І СВЯТКОВІ ДНІ БУДУТЬ ВІДПРАВЛЕНІ НА НАСТУПНИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ!

Уточнити дату доставки Ви можете у менеджера, який зв’яжеться з Вами для підтвердження замовлення. Наполегливо рекомендуємо при отриманні посилки перевіряти зовнішній вигляд упаковки. При виявленні ушкоджень (порушена упаковка, упаковка мокра або пом’ята) необхідно скласти акт невідповідності спільно із співробітником кур’єрської служби про виявлення таких невідповідностей, до акту також прикласти фото! У випадку якщо ця ситуація матиме місце – обов’язково повідомите нас про це.

Всю детальну інформацію можна уточнити у менеджерів по телефонах:

  • (068) 191 66 16 (Київстар)
  • (063) 454 35 75 (Лайф)
  • онлайн чат
  • Viber, WhatsApp, Telegram по вище вказаних номерах

 

1. Замовте товар і вкажіть спосіб доставки

delivery img icon 1 1

2. Очікуйте СМС-повідомлення з підтвердженням замовлення

delivery img icon 2 1

3. Чекайте, поки ваше замовлення прибуде

delivery img icon 3 1

4. Отримайте своє замовлення у відділенні пошти

delivery img icon 4 1
Standard delivery Get it in 3-5 working days
Orders over $100: All day delivery. Order anytime: FREE
Orders under $100: All day delivery. Order anytime: $5
Weekday time slot from 12noon - 5pm. Order by 9pm. $10
Next day delivery Get it next day, 7 days a week
All day delivery. Order by 9pm. $5
Weekday time slot from 12noon - 5pm. Order by 9pm. $10

FAQs

Моє замовлення ще не надійшло. Де воно?

Ви завжди можете відслідкувати де знаходиться Ваше замовлення за номером ттн який ми відправляємо СМС-повідомленням після відправки.

Для відстеження перейдіть за посиланнями для Нової пошти та Укрпошти

Ви відправляєте у святкові дні?

Ми здійснюємо відправлення кожного дня крім неділі та загальноприйнятих державних вихідних

Ви відправляєте у села?

Так, ми відправляємо у будь-який куточок України за допомогою Нової пошти та Укрпошти

Потрібна допомога?

  • tel:+380681916616
  • Telegram
  • Viber
  • Email: kosbabydream@gmail.com

Підпишись