Оплата та доставка

Способи оплати

  • онлайн картами Visa і Mastercard через Приват24/LiqPay.
  • по реквізитах на карту Приват Банку. Після формування Вами замовлення менеджером складу для Вас резервується товар, який повинен бути оплачений Вами протягом 3-х днів. Неоплачені протягом 3-х днів замовлення після дати оформлення – анулюються. У разі більш пізньої оплати не гарантована актуальність ціни на товар.
  • оплата при отриманні (наложений платіж). Усі замовлення до 500 грн відвантажуються тільки після передоплати на доставку ( зазвичай це 80-100 грн) . При виборі способу оплати “при отриманні” одержувач сплачує послуги зворотної доставки грошових коштів:
    1. 20 грн  + 2% від вартості замовлення для Нової пошти;
    2.10 грн  + 1% від вартості замовлення для Укрпошти;

Способи доставки

Інтернет-магазин KOS здійснює доставку по усій території України (окрім тимчасово окупованих територій Донецької і Луганської областей, а також Автономної Республіки Крим).

  • у відділення Нова Пошта. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 1000 грн. (в разі оплати при отриманні, комісію за зворотню доставку коштів сплачує одержувач).
  • кур’єр Нова Пошта. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 2000 грн. (в разі оплати при отриманні, комісію за зворотню доставку коштів сплачує одержувач).
  • у поштомат Нова Пошта. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 1000 грн. Поштомати – це термінали самообслуговування в яких можна отримати тільки заздалегідь сплачені малогабаритні посилки. Максимальна вага посилки – 20кг, кількість місць для відправлення – 1.

Відправлення замовлень Новою Поштою здійснюється по буднях до 15.00. Термін зберігання посилки у відділенні Нової Пошти – 7 днів. Після цього Ваше замовлення повертається до нас. Якщо Ви не встигаєте забрати посилку – попередьте, будь ласка, менеджера. Ми або відправимо замовлення пізніше, або зможемо оформити заявку на продовження терміну зберігання. Якщо посилка все-таки повернулася, то витрати на транспортування замовлення лягають на покупця.

  • у відділення Укрпошти. БЕЗКОШТОВНО – на замовлення від 1000 грн.  (в разі оплати при отриманні, комісію за зворотню доставку коштів сплачує одержувач).

 

Опрацювання і відправлення замовлень виконується протягом 1 робочого дня.

ЗАМОВЛЕННЯ ОФОРМЛЕНІ У ВИХІДНІ І СВЯТКОВІ ДНІ БУДУТЬ ВІДПРАВЛЕНІ НА НАСТУПНИЙ РОБОЧИЙ ДЕНЬ!

Уточнити дату доставки Ви можете у менеджера, який зв’яжеться з Вами для підтвердження замовлення. Наполегливо рекомендуємо при отриманні посилки перевіряти зовнішній вигляд упаковки. При виявленні ушкоджень (порушена упаковка, упаковка мокра або пом’ята) необхідно скласти акт невідповідності спільно із співробітником кур’єрської служби про виявлення таких невідповідностей, до акту також прикласти фото! У випадку якщо ця ситуація матиме місце – обов’язково повідомите нас про це.

Всю детальну інформацію можна уточнити у менеджерів по телефонах:

  • (068) 191 66 16 (Київстар)
  • (063) 454 35 75 (Лайф)
  • онлайн чат
  • Viber, WhatsApp, Telegram по вище вказаних номерах

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *